Monday, July 28, 2008

mi-e jena

ca m-am uitat azi la sex and the city - the movie, pentru ca stiam ca o sa fie prost. si a fost. 2 ore si 17 minute(!!) de suspine, o sarah jessica parker mai urata ca de obicei, dar pe tocurile foarte inalte ale unor pantofi cam urati, muuulte multe outfituri de firma,dar al dracu de urate, drama ieftina si femei mahnite. cum nu puteau lipsi binecunoscutele povete ale personajului principal catre fete triste de pretutindeni, aceste rare perle ale intelepciunii populare newyorkeze sunt presarate pe tot parcursul filmului (care e al dracu de lung). o telenovela mai concentrata, in engleza, cu scene previzibile si final fericit. vi-l recomand cu caldura.

are 5.4 pe imdb. asta explica multe...

19 comments:

cristina said...

da nu te-ai simtit mai bine cu tine insati dup-aia?
so tell me more about your shallow..ness..es..

Anonymous said...

de la tine am primit cel mai pertinent comentariu ever. hai sa vorbim pe mess

Radu said...

si io vroiam sa zic iegzact acelasi lucru.

nah io macar n-am perdut timpu si am vazut batman.

cristina said...

pai hai. tu primu

Radu said...

bine acelasi lucru in afara de comentariul pertinent si de vorbitul pe mess.


da' ce comentariu ba ca-s curios si eo si vad ca ai sters comentariile

Anonymous said...

e vb de comentariul despre film, ca eu nu i-am lasat nici un comentariu, pertinent sau nu. dar daca i-as fi lasat, sigur ar fi fost pertinent.

cristina said...

haha. nu, ii vorba de altceva.

cristina said...

da nu mai stiu nici eu foarte bine ce-am scris. acum o sa fiu tinuta minte ca aia cu comentariul ala pertinent. ce tare is.

Radu said...

io vreau sa-mi faci un comentariu impertinent.

cristina said...

o, radu. chiar aici, sub ochii tuturor?

Radu said...

Da. sunt exchibitionist. fac si elicopterul in public.

apropo urasc rahatu asta cu bagati literele inainte de a comenta.

Anonymous said...

eh, ce mai conteaza un film cand avem 6 sezoane foarte interesante? samantha (personajul care de altfel ma pasiona cel mai tare) s-a stricat mult in film, in general "fetele" si-au pierdut din profunzime, dar asta este. ce nu face omul pentru un banut in plus...?

Radu said...

eu cand am vazut vreo doua episoade din serial, singurul gand pe care l-am avut a fost :

si cum, cineva chiar le fute pe exipratele astea?

FICTIUNE

Anonymous said...

batman e f tare...

cristina said...

coiu' tau drept pare cam plin.


pt ca ti-eram datoare

Anonymous said...

da, chiar fain batman

cristina said...

radu, sa stii ca am zis-o cu foarte mare drag. si what's all the fuss cu batman ala.

Anonymous said...

are peste 9.3 pe imdb ca o murit heath ledger. sau ca e bun filmul. dar probabil ca o murit heath ledger. iti zic dupa ce-l vad

Radu said...

nah, e bun. m-as mai duce si a 3a oara la el da mi-e lene.


si e plin de sensul vietii

coiu meu, nu filmu