Tuesday, July 29, 2008

struguri acri



dupa ce eddie mi-a deschis ochii asupra lumii celor poate frumosi, dar sigur bogati cu poza asta, la care am salivat o vreme si ne-am intrebat oare who do we have to fuck sa locuim acolo, trebuia sa gasesc dezavantajele de a trai in the most fucking unbelievably perfect house (se cere pleonasmul), si anume: supermarketul sigur e al dracu de departe. bine, iti aduc sclavi negri care danseaza salsa si iti fac masaj cu salupa tot ce iti trebuie, dar daca uiti odata de lapte si nu poti sa-ti bei cafeaua? nu poti cobori in slapi si pantaloni scurti pana la chioscul din colt. si daca mi-as permite sa locuiesc acolo, da-o dracu, mi-as bea cafeaua cum imi place.

3 comments:

Anonymous said...

deci tu stai intr-o super mega trip casa si te gandesti ca n-ai lapte pentru cafea? ciudato!

Radu said...

mie nu-mi place apa.
oricum iti recomand sa incepi de jos cu fututul, sa nu arzi etape si sa sari direct la de-astia cu casoaie.

Anonymous said...

nu, nu. o sa alternez etapele. ala cu casoaie, sclav negru care danseaza salsa si face masaj, ala cu casoaie, etc.