Thursday, May 22, 2008

what really really turns me off

1. tipii cu cordeluta: inteleg ca incerci sa iti lasi parul lung, sa fii grunge. si mai grunge ar fi sa te sinucizi pe 5 aprilie ca sa planga 20 de ani mai tarziu tipe dupa tine, sa zica ca erai asa cool si sigur daca ar fi fost ele in locul lui courtney te-ai fi salvat si ati fi trait multi ani fericiti.

2.tipii mici de inaltime si cu dreaduri: daca chiar vrei sa impresionezi pe cineva with ur coolness du-te si destrabaleaza-te la stuf in vama pe gorillaz.

3. tipii cu chelie in stare latenta, dreaduri si cordeluta:
prof de teatru: fiecare zice primul cuvant care ii vine in minte.
elev1:scaun
elev2: tzatze
elev cu dreaduri (valerica poparnau): dreadlocks.
no bine, ma, iti vedem toti dreadurile in toata splendoarea lor si suntem unanim de acord ca nu iti stau bine si stim cu totii ca esti un nemernic narcisist, dar macar incearca sa lasi impresia ca nu esti complet tampit si nu e asta singura chestie pe care o poti zice. stim ca dupa o vreme petrecuta in germania atat ti-ai dorit sa devii sas incat jucai numai hackie si pana si prietena ta cea mai buna de o sexualitate indoielnica, din tabara crestina, SI mai mica de inaltime si-a facut dreaduri ca sa va puteti admira reciproc dreadurile si sa va complimentati cu "uai ce dreaduri faine ai" in timp ce va uitati contemplativ la bratara WWJD (what would jesus do). i know what he wouldn't do: dreaduri!
orice asemanare cu persoane reale e complet neintamplatoare.

4. tipii de 14 ani. grow up si mai vorbim cand eu am 50 si tu 25 de ani.

5.felix. din motive obiective.

6. cercei de "diamant". da, recunosc ca imi distrag atentia de la fata. buna tactica. poate daca iti pui unul si pe chiloti imi va distrage atentia si de la alte chestii neimpresionante.

7. tricouri cu che guevara. comunismul lor e mai tare CA COmunismul nostru. un tricou cu poza lu ceausescu nu vrei? sau ceausescu nu era destul de cool, ca n-avea basca?

8. tricouri, bling-uri si alte accesorii cu cannabis. what happens in vegas, stays in vegas. sau oriunde altundeva.

9. sandale cu sosete.

10. tipii cu suvite blonde

11. tipii faini cu prietena faina

12. did i mention tipii mici si cu dreaduri?

aproape 13: ne-am razgandit in legatura cu tipii cu flip-flopi ca am fost la festival si am vazut unul fain

14. tipii care nu stie sa-si taie unghiile si fetele care nu stie sa vorbeste romaneste

15. nemtii si orice variatie pe tema asta

16. tipii care poarta tanga

17. "artistii"si epifaniile lor spontane ca avorturile.

18. tipii care cred in dzeu si imi zic asta fara nici un motiv aparent

19.tipii care nu cred in dzeu si imi zic asta fara nici un motiv aparent

20. LATER EDIT: tipii imbracati compelt in alb. ew.

6 comments:

alex said...

ai uitat de aia mici si cu dread-uri

Anonymous said...

20. LATER EDIT: tipii imbracati compelt in alb. ew.

cheers to that!

Radu said...

Eo am dreadflocs.

e ca dreadlocs da' nu se vede

Anonymous said...

esti o frustrata :D
si cred ca ai nevoie de o imbratisare

cristina said...

suntem 2 frustrate. da' ai dreptate. ne iei pe amandoua deodata in brate?

dariana said...

adaugam:
-tipii pensati
-fata urata de la T-Mobile