Wednesday, May 21, 2008

myspace

n-am mai intrat pe myspace din iulie 2007 ca deja aveam prea multi prieteni, si am decis sa ma retrag din lumina reflectoarelor, sa mai las si pe altii sa-si faca poze in baie si se bucure de popularitate, dar nu mi-am sters profilul, aus irgendeinem grund.

acum insa am scos myspace-ul de la naftalina, ca m-o pus iulia sa ma uit la pozele de pe profil, ca doar nu putea sa mi le arate asa, pur si simplu, pe compul ei care e la nici juma de metru de mine, trebuia sa intru pe myspace. bun, zis si facut.

am gasit in inbox urmatorul mail de la selma:

Date: Aug 18, 2007 11:30 AM

Subject: sibiu

Body: Hey!

I'm from Copenhagen, and around in Romania for the summer at the moment... I had a little problem though here, can't find any marihuana..

At the moment I'm in Sibiu, and I asked a lot of people for marihuana, but nobody knows anything about it..so maybe you could help me with a little advice, do you possibly know where it could be possible to find some in Sibiu?
Of course if you ever come to Copenhagen, write me, and I'll help you with whatevers possible...
Thanks in advance
Selma



am cei mai tari prieteni pe myspace... si is d'aia cul, ba, fumeaza marihuana

1 comment:

Anonymous said...

ahahaha! :)
buna treaba