Thursday, August 14, 2008

Scurt impas


„Mai avem un pic până la graniţă.”

Defineşte acel pic. Pentru mine „un pic” înseamnă sub o oră. Mult sub. Sunt frustrată, deoarece interlocutorul nu a dat nici un indiciu asupra duratei picului. De ce oare nu am învăţat geografia României? Pentru că era de la 7.20... În sfârşit, e prea târziu. Şi acum? Tipul a plecat de la 6 dimineaţa, picul lui poate însemna 2ore, poate chiar mai mult. El nu ştie şi chiar daca ar ştii, nu i-ar păsa că acel pic e vital pentru mine pentru că precede alt pic la capătul căruia eu voi fi ajuns la destinaţie. El mai are de mers, al doilea pic al meu fiind multul lui în faţa căruia toate picurile se dilată. Concludem astfel că în lipsa convenţionalităţii totul se năruie.

La dracu`!

2 comments:

Anonymous said...

trenul medias-budapesta a intarziat 50 de minute, timp in care un tip foarte dragut in contexte normale m-a asteptat. si n-a fost tocmai fericit cand l-am gasit, si asa a ramas toata ziua. trenul budapesta-medias a intarziat fix 90 de minute, timp in care sotul maica-mii ne-a asteptat. norocul face ca el e de obicei cranky, asa ca nu am observat diferente notabile in comportament.

intarzierile de tren dezleaga prietenii. sau cel putin ENERVEAZAAAAAAAA!

per total insa, budapesta fu orgasmica. ori 5.

apartamentu' said...

buszul in care mi-am petrecut eu picurile a intarziat doar jumatate de ora. asta nu schimba nimic. In ceea ce priveste orgasmicul...