Tuesday, August 26, 2008

Die, die my darlings

Mă plictisesc. Navighez. Dau peste Raul. Conversăm. El brb. Eu...ok... Mă plictisesc. Mă uit pe hi5. Mă întreb: care e faza cu tipele goth, negre, bisexuale, amatoare de sânge şi de Ville Vallo care îşi înşiră tristele evenimente cotidiene în rubrica "Journal entry" pe o engleză execrabilă, completându-le cu 300 de poze în aceeaşi ţinută, dar făcute din unghiuri diferite?! It`s a fucking pattern! Mai nou e la modă printre aceste Fecioare ale Întunericului să îşi achiziţioneze un chat friend nordic, suedez sau finlandez, fiecare cum poate. Evident că de oriunde vine trebuie să fie blond şi cu blue eyes pentru a contrasta cu ţinuta lor întunecată. Următorul pas e întâlnirea în urma căreia ensteheneşte albumul numit "With my Love" sau ":XXX besc mult". Evident că toate pozele din acest album sunt comentate de alte tipe făcute după aceeaşi matrice, care le doresc casă de piatră îndrăgostiţilor virtuali, bătându-se pe rolul de naşă. E atât de trist încât îmi vine să mă dau cu rujul meu negru, să îmi iau aripile de înger al Întunericului şi să mă închid în cimitir. Á-propos, am uitat să menţionez de pozele făcute în cimitir, lângă morminte noi, albe şi extrem de inestetice. Puţine sunt prinţesele întunecate care caută un mormânt mai acătări care să se potrivească ţinutei lor. "Scuze că te calc pe cap, dar e de dragul pozei"- cam aşa sună picture description în asemenea cazuri. Pe lângă faptul că toate sunt îndrăgostite de Ville sau Dani Filth, care a încetat să mai arate bine de ceva timp, cărţile preferate sunt din gama Dan Brown şi mai ales Anne Rice, aceasta din urmă bucurându-se de dispreţul meu total-this time it`s personal-, iar their Love e de fiecare dată când mă plictisesc alt tip.
O ultimă observaţie e required pentru a evidenţia arzătoarea dorinţă de sinucidere, de a scăpa din lumea asta care nu le înţelege pentru a se uni în eternitate cu nordicul cu plete linse. I say DO IT! Sau mai bine, allow me. I`ll do it nice and easy, as you like it.
Toate astea mă fac însă să mă simt specială: my chat friend e macedonian creţ, brunet cu ochi negri!
Bad news e că în ciuda faptului că în poze majoritatea arată bine, astfel încât I, myself, would do them, realitatea e cam...întunecată. So I stick to my sweetness.

1 comment:

Diana said...

ce-am putut rade la postul asta:))