Tuesday, June 17, 2008

viena, 8:30, vant. coafura rezista. plec la 8:30 de acasa, injur. trebuia sa fiu deja acolo. nimic nou.
metrou, 8:45, caldura sufocanta. coafura rezista. ma grabesc, ajung in audimax. ultimul curs de mathe din semestru. deschid usa. GOL.
mesaj catre M: "audimaxul e gol pentru ca........". nimic. il injur ca nu isi aude mobilul si ca nu mi-o zis ieri ca s-o schimbat sala.
mesaj catre J: "wtf?"
J:"why"
eu:"unde dracu sunteti?"
J:"in pat"

catre M:"pentru ca cursurile nu incep dupa ora romaniei"

si asa am ajuns prima data in semestru la timp la mate. fucking jetlag.

4 comments:

Anonymous said...

if you travel faster then light you might reach it after it starts, the day before

Radu said...

io nu inteleg nimic.

unde plua mea sunteti si ce faceti acolo ?

apartamentu' said...

in reclama la 3-wetter taft. de la schwarzkopf

Anonymous said...

hahaha... of of... mai mai... trezirea!!! : ))))))))) (oricum respectabil c-ai avut curajul sa recunosti... mie mi-ar fi fost rusine :P)