Monday, June 9, 2008

piticii

mic ghid al oamenilor superficiali si complexati. de, cu si despre ei.

prea gras. prea inalta. prea cu par pe spate. prea cu chelie. prea cu nasul stramb. prea cu o igiena corporala indoielnica. prea cu un picior mai lung decat celalalt. prea pitici.
hai sa luam, spre exemplu, ultima categorie mentionata. nu exista nici unul, nici macar un singur motiv bun sa va simtiti neindreptatiti, luati in deradere, ignorati, injurati sau batjocoriti daca sunteti dezavantajati de inaltime. sau de lipsa ei.
ca sa va demonstrez asta, voua, micilor mei prieteni (dar cu un suflet atat de mare!), tin sa amintesc acum de cateva replici memorabile ce va vor da putere, sper eu, in momentele de impas.

1. "cred ca-i foarte usor sa salvezi un dwarf de la inec. nu mai rade. asa-i. acuma o sa crezi ca am ceva cu oamenii mici. n-am. in afara de aia de la amazing race. i fucking hate that slut."

2. "si eu care credeam ca licoarea aia magica o sa-l faca mare. ca pe o persoana normala. instead, it's just bringing the dwarf back to life. this movie sux."

3. "ah, pai il stiu pe actorul ala care l-o jucat pe pitic. e ala, stii tu, ala mic."
--> iulia, doar pentru ca-s mici nu inseamna ca toti arata la fel si ca exista numai unul. eu stiu doi.

3 comments:

Radu said...

eo ii dau gratis

Anonymous said...

agentia de promovare a piticilor si a nevoilor lor saluta binevoitoare promovarea unor bune si sanatoase valori crestin ortodoxe. doamneajuta

alex said...

they're called "little dudes", otherwise it's offensive!