Tuesday, June 10, 2008

Caldura mare

Un compartiment de metrou. Geamuri inchise. Caldura.
Eu intru purtand un tricou alb cu emblema `I get paid to look good` si ma asez langa un nene rotund si transpirat.
Nenea(cu accent american): Are you a model?
Eu(razand): No,it`s just a joke.
Nenea: But it`s true.
Eu(intrigata): No, it`s not.
Nenea(persuasiv): Yes, it is.
Eu(hotarata): I don`t get paid!
Nenea(intelegand): Ah, but you do look good.
Eu: Thank you. Maybe I would look better if I got paid.
Nenea: Maybe you should try it.
Eu: Indeed (scotand cartea) but I`d rather get paid to read.
Nenea(0bservand ca citesc in franceza): Vous parlez francais?
Eu: I read, but je ne parle pas.
Nenea: Moi aussi. Je suis de Louisiana.
Eu: Nice.
Nenea(ridicandu-se spre a cobori din metrou): Au revoir!
Eu: Au revoir!

1 comment:

alex said...

louisiana era un blues pub pe langa belvedere, poate o fi de-acolo ;)