Wednesday, November 5, 2008

sit, sit, sit on my baby

e primavara din nou in orasul-amalgam. frunzele cad ca si cum n-ar fi. DAR NOI STIM. multi dintre noi se grabesc sa-si faca viata suportabila. cativa dintre noi au chiar ceva proiecte concrete. putini dintre noi chiar cred in ce fac.


Si chiar daca destinele miraculoase ale fetelor din Apartament isi urmeaza cursul anormal, sunt multe lucruri pe care le-ati pierdut in octombrie. si asta pentru ca noi mai avem un blog secret unde scriem chestiile cu adevarat interesante

M-am inscris pentru un job. da -stiu. comic.
voi imblanzi micul animal ce e un copil, o fetita de 5 ani, o mica descendenta a unor oameni carora le doresc, ca natie, accidente de avion. Dar sa nu discriminam. am spus in aplicatie ca sunt "de incredere, toleranta, iubesc copiii si mi-ar face deosebita placere sa imi petrec timpul" cu ea. In afara de asta, "am mai avut experiente cu alti copii carora le-am ramas draga", iar "creativitatea si starea mea de spirit mereu pozitiva sper ca ii va servi drept exemplu".
Abia astept sa-mi intalnesc din nou copilul launtric. Sa ma sensibilizeze cartile de colorat si avionasele. Sa explic frumos si clar. Sa fiu o parte activa in transformarea unei biete fete intr-o femeie cu (?) discernamant.
DA PRIMA OARA TRE' SA MA SUNE PIZDA AIA DE MAMA-SA.

Intre timp ma uit la filme cu jafuri, crime, curve, psychotraume, sange rece si ura fata de umanitate. What?

Lumea e rea dar fetele din Apartament supravietuiesc si fac ce trebuie.
vorba lu' Mitza. "Mie mi-o zis tipu' ala super beat si incoerent de 16 ani pe care nu-l cunosc ca pe aici tre' s-o luam! Si io-l cred!!!"

12 comments:

Anonymous said...

ahihihihihihi
"totul ii naspa si lumea ii naspa si ii complicat totu' frate. si-atunci ce sa faci?"
"fumam un pipoooon!"

Anonymous said...

mda , ce sa mai zici

Anonymous said...

friptilor

Anonymous said...

and again... MANNNNN

Zaphire said...

eu nu mi-as lasa copilul cu cri. poate doar la schimb cu pedro.....

Zaphire said...

ca sa fie clar: stiam asta inainte sa citesc blogul. considerati ca m-am balbait si de-aia am lasat 2 commenturi.

cristina said...

nici eu nu mi-as lasa copiii cu mine. da oamenii care-mi dau bani nu stiu asta, yet another advantage of lying on the internet

Anonymous said...

io mi-as lasa copiii cu cri. hai frate, sper intr-o zi sa chiar fac asta. lasa ba, sa-i invete cri ca lumea asta nu-i chiar asa cum o cred ei, ca tare-mi pare ca io n-o sa fiu in stare sa-i zic odraslei mele ca barbie-i o curva. Poate nici cri n-o sa-i zica asta, dar poate o-nvata sa urle la animatoare "imbraca-te, tu!". Would make me terribly proud.

cristina said...

marv, copiii tai o sa fie fata?

Anonymous said...

na io o sa-mi las odraslele cu cri. probabil o sa-i uite pe undeva, da' besides that cri is exactly what kids need to gain a proper education.

Anonymous said...

sunt de acord cu hash hash in cazul in care as fi o mama depravata si as vrea sa-mi dau copiii spre adoptie, i-as lasa cu cri... sa-i uite prin vama pe undeva. doar in cazul asta extrem. cu toate ca asa s-ar cali de mici in cautarea drumului spre casa printre alcool, droguri, punkeri si alte placeri carnale.

cristina said...

mmhmmm, alcool, droguri, punkeri si alte placeri carnale