Monday, October 6, 2008

din colectia de toamna-iarna 08-09

Venind inapoi in orasul cel mare, ca o oaie veritabila ce sunt, am observat cateva trenduri. Nu mai am chef sa ma intind pe 30 de pagini, pentru ca.

Deci, scurt si la predicat: E o moda sa fii indragostit de cineva care sta in Viena.
Si nu spun asta pentru ca eu stau in Viena si cred ca cineva e indragostit de mine, dar pentru ca in ultimul timp am avut tot felul de contacte neasteptate cu oameni care mi-au povestit drama vietii lor. Si oricat de tare am incercat sa-mi pun figura de nu imi pasa nici daca taticul tau isi baga degetele in pisica ta cand erai mic, se pare ca nimeni nu vroia sa ma ia in serios.
Astfel am aflat sfasietoarea poveste a lui Raul Pavlev, care are o draguta in Timisoara si alta in Viena. Mai duduiule, dintre una de 25 de ani cu tate si facultate si alta de 18 ani pe care o cheama "Reptiloaik" si nici macar nu se imbraca in uniforme sexoase, eu stiu ce as alege. Dar nuuuuu, ca e cool sa ai o dragoste pierduta in Viena si sa te plangi toata ziua ca o femeie visand la tramvaie si la zapada si la bilute de ciocolata Mozart care curg pe strazi in jos in tact de drei patrimi.
Sau Ez, dragutul din clasa a 9a al lu Iulia care inca ii mai deseneaza portrete ca sa-si exprime angoasa prin arta, sau nu stiu care bikero-skatero-roller care se uita la Jackass dar totusi are sentimente profunde cand asculta Blink-What went wrong si se gandeste la draguta lui care hoinareste singura cu un sk8 in mana prin orasul de departe. Hai sa ne uitam toti in gol pe muzica deprimanta ca niste hippioti tehnologizati si sa oftam din cand in cand spunandu-ne ca "macar simtim ceva si stim ca traim". BU-HUU-HU. Va veti fi uitat prea mult la Before Sunrise.

- Cu cat ai luat draga dragostea?
- cu cinspe mii de la Naschmarkt.
- Scump, domne, scump. Dincolo era mai ieftin.

Poate zic asta doar pentru ca eu nu pot sa adopt moda sezonului astuia, desi as vrea. Mright. Sau poate doar pentru ca stiu ca oamenii astia din Viena, vienezi fie ei, sau turci sau nemti sau romani plecati in exil, precum subsemnez, sunt exact la fel ca peste tot. Sunt exact la fel ca tine. Si intre ei. Sunt doar oameni intr-un oras.

Ma intreb ce urmeaza sezonu viitor. Sper ca nu Noua Zeelanda. Sau Suedia. Nu pot sa-mi imaginez ceva mai plictisitor decat Noua Zeelanda sau Suedia.

23 comments:

Radu said...

io n-am nici o dodoashca in viena.


care ma tine ca vreau sa fac o escursie si n-am cazare.

apartamentu' said...

pai ori toate 4 ori nici una. ca suntem ca muschetarii

depinde doar de ce oferi

Radu said...

io , la fel ca iisus, n-am de oferit decat liniste sufleteasca.

cristina said...

droguri n-ai?

Radu said...

ce te face sa crezi ca as avea? scrisu meu izvoraste din liniste sufleteasca, nu din droguri.

cristina said...

o sa trebuiasca deci sa ne multumim cu the next best thing

sold

Radu said...

marfa. hai ca ma duc sa caut belet de avion.

apartamentu' said...

si cand vii postezi de pe apartament ca sa ne faci si pe noi populare?

apartamentu' said...

nu te tine

Radu said...

pff. io-s popular?


ma tine, is prea anarhist sa ma ating de concepte ca popularitatea.

am io locuri unde-s mai popular decat pe blog, stai linistita. doar ca nu e de spus in public :D

cristina said...

cred ca se referea ca nu te tine asa in general, partea cu venitul. sa te bagi in gura lupului, sa intri in jungla amazoanelor, sa renunti la identitatea virtuala in favoarea uneia reale, sa DEPINZI de noi, etc.

nici eu nu cred ca te tine

Radu said...

pff. ma tine lejer.

asta e problema, cu depinsu.

is cam prea paranoic sa depind de altii. mai ales necunoscuti.

da' in afara de depins, ma tine orice.

cristina said...

knock knock

Radu said...

whoz ther

cristina said...

eu cred

Radu said...

io-s ateu

cristina said...

nuuuuu nu asa. ai stricat jocu ba.

Radu said...

am acest obicei prost.


tu crezi ce?

cristina said...

eu cred ca daca tu esti destul de dus incat sa vii, noi suntem destul de duse incat sa te primim

Radu said...

cand oi fi mai liber cu munca, cine stie... ma taie brusc intr-o zi si va bazai pe yahoo, daca il gasesc.

cristina said...

da clar. radem glumim futem platim da nu parasim incinta

Radu said...

recunosc chestia asta cu psihologia inversa, cu n-ai tupeu sa vii. doar dracu, am terminat psihologia.


functioneaza perfect pa mine. strang bani de aveon si vin. buz mi pa yahu.

Anonymous said...

imi gasiti si mie o d'ra draguta prin viena d care sa ma'ndragostesc si io? dak tot e la moda....